Продавець Інтернет-магазин «Gadgetarium» розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3924 відгуків
gadgetarium.com.ua
Контакти
Інтернет-магазин «Gadgetarium»Менеджер
вул. Маршала Малиновського 112, індекс 49022, Дніпро, Україна
+380 (50) 032-42-09
Менеджер
+380 (68) 022-80-42
Менеджер
+380680228042+380680228042
  • Дроп Viber+380954658173

Поширені питання

  • Чому не можна використовувати дизельний насос для перекачування інших рідин, наприклад, бензину?

    Електронасоси для дизельного палива та бензину мають відмінності у конструкції та матеріалах, які можуть призвести до непередбачуваних та небезпечних наслідків, якщо використовувати їх неправильно. Ось кілька причин, чому не можна використовувати електронасос для дизельного палива для перекачування бензину:

    • Різні властивості палива : Дизельне паливо та бензин мають різні властивості, включаючи в'язкість, температуру займання та хімічний склад. Насоси, спеціально призначені для дизельного палива, можуть бути несумісними з бензином і не забезпечувати безпечного та ефективного перекачування.
    • Різниця в матеріалах : Деякі матеріали, які використовуються в насосах для дизельного палива, можуть бути несумісні з бензином і зазнавати корозії або інших пошкоджень при контакті з ним.
    • Безпека : Бензин легкозаймистий, ніж дизельне паливо, і його пари можуть бути вибухонебезпечними. Використання насоса для дизельного палива з бензином може спричинити ризик виникнення пожежі або вибуху через недостатній захист і іскроутворення.
    • Невідповідність стандартам : Деякі насоси для дизельного палива можуть бути сертифіковані лише для використання з цим типом палива та не відповідати стандартам безпеки для роботи з бензином.

    З метою безпеки та збереження працездатності обладнання рекомендується використовувати спеціалізовані насоси для бензину та дизельного палива відповідно до їх призначення.

  • Яка вартість доставки?

    Залежно від логістичної компанії (Укрпошта, нова пошта) обраного типу доставки, способу оплати, місця призначення вартість може відрізнятись. Також, на неї впливають габарити товару та спосіб упаковки. Давайте спробуємо розібратися на прикладі доставки товару набір еспандерів  післяплатою з Дніпро в Київ перевізник нова пошта вартість товару 599 грн вага 1кг :

    Доставка новою поштою вантажу вагою до 2кг з тариф по Україні 70грн, вартість післяплати 2% від суми товару + 20грн(30,98 грн) Разом 599 + (70 доставка + 30.98 комісія післяплати) = 700,98 грн

    Для більш легкого прорахунку можна використовувати прорахунок доставки новою поштою на їхньому сайті

  • Як зробити замовлення

    1. Чи можу замовлення оформити по телефону?

    Звичайно. Наш менеджер допоможе Вам оформити замовлення. Для цього необхідно Вам повідомити таку інформацію:

    1. Ім'я та Прізвище одержувача
    2. Номер телефона получателя
    3. Код товару або точну назву
    4. Номер відділення Нової Пошти, номер пошти або адреса для кур'єрської доставки
    5. Спосіб оплати (передплата, оплата при отриманні)
    2. Як оформити замовлення у неробочий час?

    Замовлення на сайті оформлюються 24/7. Менеджер обробляє замовлення в робочий час (Пн-Пт з 11:00 до 17:00, Нд з 11:00 до 15:00)

    3. Я не зміг відповісти на дзвінок із інтернет-магазину. Що робити?

    Все просто. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті або напишіть на viber 

    4. Я оформив замовлення на сайті і його не було відправлено. Чому?

    Ми надсилаємо замовлення ТІЛЬКИ після того, як зв'яжемося з Клієнтом і він підтвердить своє замовлення. Менеджер виконує кілька дзвінків на мобільний телефон, якщо клієнт не відповідає, намагаємося написати в viber, telegram, WhatsApp. Якщо ми не змогли отримати підтвердження протягом двох робочих днів, то Клієнту замовлення не надсилається.

    5. Я хочу внести зміни на замовлення. Як це зробити?

    Зателефонувати на будь - який номер телефону в контактах  або написати в viber  .

    6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили протягом 60 хвилин. Чому?

    На обробку замовлень потрібно деякий час. Якщо замовлення було зроблено в неробочий час, менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, але в робочий час. Якщо Ви зробили замовлення і ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв'яжіться з нами за телефонами , вказаними на сайті, можливо Ви вказали неправильно контактні дані.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner