Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Інтернет-магазин Gadgetarium здійснює повернення та обмін придбаного товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Обмін/ повернення Відповідно до чинного законодавства, Ви можете повернути товар протягом 14 днів не рахуючи дня покупки, тому не підійшли габарити, колір, розмір (стосовно посилок оплачених на картку ПриватБанку) Вибираючи спосіб оплати 'післяплата', будь ласка, огляньте посилку при отриманні, перевірте працездатність товару і тільки після цього оплачуйте його!! Для того, щоб скористатися можливістю обміну або повернення товару, будь ласка, забезпечте такі умови: 1.Товар не був в експлуатації і не пошкоджений: немає царпин, сколів і т.д. 2.Не пошкоджена упаковка товару як зовнішня так і внутрішня. Як відбувається обмін чи повернення товару: Ми завжди йдемо на зустріч клієнта, і вирішуємо конфліктну ситуацію на Вашу користь і наші менеджери оформлять обмін/повернення протягом 14 днів з моменту отримання. У випадку, якщо товар обмінюється/повертається через: не підійшли габарити, колір розмір, витрати на транспортування товару бере на себе клієнт. У разі, якщо обмін/повернення відбувається з причини, шлюбу чи не працездатності товару-транспортні витрати перебирає інтернет-магазин. Виплата коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання нами товару на Новій Пошті (у цей термін входить з'ясування характеру поломки нашим майстром). Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.